Гарантії на послуги стоматології

Ми вітаємо кожного пацієнта клініки Healthy Dent і гарантуємо високу якість стоматологічних матеріалів та лікування

  • Діагностика проводиться за допомогою апарату комп'ютерної томографії ProMax 3D Classic. Наша клініка сертифікована виробником апарату для 3D-рентген-діагностики.
  • Стоматологічні матеріали та ліки закупаються в офіційних постачальників і сертифіковані в Україні.
  • Ортопедичні конструкції виготовляються в ліцензованій зубопротезній лабораторії.
  • Лікування проводять кваліфіковані фахівці за рекомендаціями МОЗ України і протоколами лікування, які є загальноприйнятими в Європі та США.
Остаточна вартість робіт перед початком лікування розраховується за планом лікування, який зазвичай буває попереднім і може змінюватися в ході лікування.

Якщо ви є клієнтом страхової компанії, то надайте адміністратору клініки свій страховий поліс, і ми оформимо усі потрібні для вашої страхової документи.

Ми зобов’язуємося надати вам у доступній формі повну та достовірну інформацію про:

  • вартість стоматологічних послуг;
  • стан вашого здоров'я в межах компетенції стоматології;
  • сутність (мету) запропонованих (проведених) медперсоналом досліджень і лікувальних заходів;
  • прогноз можливого розвитку захворювання, у тому числі наявність ризику для життя та здоров'я, можливі ускладнення, що можуть виникнути внаслідок медичного втручання.

Гарантії конфіденційності

Стан вашого здоров'я, результати медичних обстежень (аналізи, знімки) та оглядів – усе це є медичною таємницею і розголошенню не підлягає, крім випадків, які передбачено законом. Також ми будемо дотримуватись абсолютної конфіденційності щодо будь-яких особистих сторін вашого життя.

Основний документ, у якому фіксується вся ваша медична інформація, – це медична картка. За вашим запитом ми в будь-який час надамо вам виписку з медичної картки за формою 027/о.

Якщо у вас є зауваження щодо стоматологічних послуг, які ми вам надали, будь ласка, невідкладно зв’яжіться з нами за телефонами, які вказані на сайті, або зверніться особисто до адміністратора клініки.

Ми підтверджуємо свою фінансову відповідальність за надання вам стоматологічних послуг належної якості.

Повна інформація про гарантійні строки, початок їх виконання і тривалість міститься в куточку споживача в ресепшен-зоні клініки.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що для більшості видів стоматологічних послуг гарантія діє лише за умови проходження регулярних профілактичних оглядів та регулярної професійної гігієни.

Якщо ви усуваєте недолік за гарантією та бажаєте змінити матеріал чи конструкцію на більш дорогі, то це можливо за умови, що ви оплачуєте різницю у вартості.

Пломби

Гарантія на постійні цементні, склоіономерні та фотополімерні пломби становить 6 місяців. Якщо у вас стався гарантійний випадок, то додатковий витратний матеріал (кофердам), анестезія, корекція, поліровка, реставрація тощо, а також діагностичні рентгенівські знімки оплачуються окремо.

Після проходження профілактичного огляду та гігієнічного професійного чищення зубів гарантійний строк може бути продовжений ще на 6 місяців.

Ортопедичні вироби: протези, коронки, вкладки, вініри тощо

Гарантія на постійні коронки, керамічні вініри, знімні протези становить 6 місяців із дня фіксації. Якщо у вас стався гарантійний випадок, додатковий витратний матеріал для фіксації коронки, зняття відтисків, а також діагностичні рентгенівські знімки оплачуються окремо.

Якщо ви не задоволені кольором або формою ортопедичних конструкцій (коронок, вінірів, вкладок тощо), то можете вимагати їх змінити ДО фіксації на постійний цемент. Після фіксації на постійний цемент усі зміни ортопедичних робіт (форма та колір) виконуються за окрему плату.

Після проходження профілактичного огляду та гігієнічного професійного чищення зубів згідно з договором гарантійний строк може бути продовжений ще на 6 місяців.

Імплантати

Гарантія на сертифіковані імплантати Straumann (Швейцарія) та ICX (Німеччина) становить 24 місяці з дня операції.

У разі відторгнення імплантату в цей період ми виконаємо повторне його встановлення за доплату. Розмір цієї доплати становить 50% вартості імплантації без урахування оплати додаткових матеріалів, які можуть бути використані для досягнення позитивного результату, а саме: матеріалу для перев’язок, систем для подачі фізрозчину, кісткового матеріалу, мембран тощо.

Цей пункт гарантії не поширюється на ортопедичні конструкції (дивіться розділ вище).

Умови, за яких гарантія анулюється

Просимо віднестись із розумінням до того, що ми можемо зменшити строк гарантії або анулювати її за будь-яким типом стоматологічних робіт і послуг у будь-який час, якщо ви:

  • не дотримуватиметеся рекомендацій лікуючого стоматолога нашої клініки;
  • припините назначене лікування за власною ініціативою;
  • порушите встановлені обмеження у харчуванні;
  • не підтримуватимете гігієну ротової порожнини належним чином;
  • пропускатимете профілактичні огляди;
  • неправильно користуватиметесь протезами;
  • лікуватимете та/або переліковуватимете зуби у працівників інших медичних установ;
  • травмуєтесь чи станеться механічне пошкодження (стосується протезів, конструкцій).

Також гарантійні зобов'язання не оформлюються, якщо при погодженні плану лікування ви наполягатимете, щоб ми:

  1. Лікували вас таким чином, що, на нашу професійну думку, принесе сумнівні або нетривкі позитивні результати.
  2. Задовольнили ваші нестандартні естетичні вподобання.

У цьому разі, якщо це не несе ризиків для вашого життя і не заподіє невідворотної шкоди вашому здоров’ю, ми можемо провести лікування з урахуванням ваших вимог, якщо ви напишете на ім’я головного лікаря клініки письмову заяву про відмову від гарантійних зобов'язань та інформування про можливі негативні наслідки.

Якщо стався випадок, який підпадає під гарантійні умови, ви маєте право на безкоштовне усунення недоліку в межах гарантійних умов, зменшення вартості наданих послуг, виконання послуги іншим фахівцем клініки.

Усі ваші питання щодо гарантії будуть обов’язково вирішені на рівні лікуючого стоматолога, адміністрації клініки або головного лікаря клініки Юдіна Михайла Юрійовича. У будь-якій ситуації, коли ви почуваєтеся невпевнено або незадоволені будь-чим у лікуванні в нашій клініці, ми завжди будемо вести з вами діалог.